woensdag 20 april 2016

Hallo allemaal, 

Ik had nooit gedacht dat ik ooit met een blog zou beginnen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vandaar dus mijn eerste blog. Spannend. 

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Adi Van den Brande, sinds 2005 de fiere mama van een toffe knappe dochter. Al snel merkte ik dat er geen handleiding bij deze meid geleverd was en dat we een pittige opvoeding tegemoet gingen. 

Na heel wat omwegen hebben we een IQ-test laten uitvoeren en deze wees aan dat dit toch wel bovengemiddeld was. Een nieuw hoofdstuk in het leven van mijn gezin werd aangesneden. Wat moesten we doen om haar te begeleiden? Wat waren de do's en de dont's? Waar sloegen we de bal volkomen mis? 

Je hoort het tal van vragen, zonder pasklare antwoorden. Omwille van mijn eigen nieuwsgierigheid liet het thema me niet meer los. Elk boek heb ik gelezen, heel wat lezingen heb ik bijgewoond. 

Met in 2014 de oprichting van mijn adviesbureau Het Lampje. Op deze site kan je heel wat interessante artikels lezen over dit onderwerp. Je kan er ook alle diensten zien die ik aanbied. 

Snuister er zeker maar wat rond. Als je vragen hebt, laat het hieronder dan zeker weten. Ik beantwoord ze graag. 

Tot de volgende, 
Adi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten